صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برقراری ۳ پرواز فوق‌العاده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۴۵۵۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقرار شدن پرواز‌های فوق‌العاده هما به فرودگاه نجف خبر داد و گفت: این پرواز‌ها برای روز‌های سه شنبه ۲۶، پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده‌است.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقرار شدن پرواز‌های فوق‌العاده هما به فرودگاه نجف خبر داد و با اشاره به ماه‌های پرفضیلت پیش روی رجب و شعبان و درخواست هم‌وطنان برای حضور در عتبات عالیات گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای بهره مندی از فیوضات این ایام پر برکت در راستای پاسخ‌گویی به تقاضای مسافران عتبات، این پرواز‌ها را در مسیر تهران به نجف و بالعکس برقرار کرد.

وی با بیان اینکه این پرواز‌ها برای روز‌های سه شنبه ۲۶، پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده‌است. افزود: پرواز‌ها با شماره ۶۷۱ در روز‌های یاد شده از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد و با شماره‌پرواز ۶۷۰ از فرودگاه نجف اشرف به مقصد تهران مراجعت می‌کند.

وی در خصوص افزایش این مسیر پروازی گفت: برنامه ریزی برای افزایش پرواز‌های این مسیر در دست اقدام است.

قربانعلی درباره تهیه بلیت این پرواز‌ها گفت: بلیت این پرواز‌ها درحال‌حاضر در سایت هما به نشانی www.iranair.com عرضه شده‌است. علاوه بر این هم‌وطنان برای خرید بلیت این پرواز‌ها می‌توانند به دفاتر فروش هما مراجعه کنند یا با شماره تلفنی ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس حاصل نمایند.

سخنگوی هما درباره تداوم این پرواز‌ها گفت: هدف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” همواره کسب رضایت مسافران در شبکه پروازی هما است و با توجه به ماه‌های معظم در صورت استقبال تعداد پرواز‌ها افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *