صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸:۱۰
کد خبر: ۴۷۵۴۳۲۸
مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه مستند، احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: «امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکو‌های خبری) معطوف خواهد بود و شرکت‌های دانش بنیان رسانه‌ای و شرکت‌هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه‌ای در بخش‌های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است می‌توانند حضور داشته باشند.»

حامد مقدم تاکید کرد: «با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانه‌های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»

مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش ثبت‌نام برای رسانه‌های واجد شرایط توضیح داد: «پیش ثبت‌نام برای همه رسانه‌ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت‌نام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت‌نام ۲۷ دی ماه است.»

به گفته احسان حامدمقدم؛ کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وب‌سایت pressexpo.ir انجام می‌شود.

حامدمقدم در ادامه گفت: «ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال و تغییر رویکردی که داشته؛ از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.» این مدیر اجرایی توضیح داد: «این نمایشگاه در صدد است طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.»

به گفته احسان حامدمقدم؛ طرح‌ها و ایده‌های دریافتی توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت ۳ طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد. بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *