صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تمامی واحد‌های مسکونی مهر زنجان فروش اقساطی شد

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲:۱۷
کد خبر: ۴۷۵۳۲۶۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
عضو هیئت عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن گفت: بانک مسکن استان زنجان در تعیین‌تکلیف واحد‌های مسکن مهر بهترین عملکرد را در بین مدیریت‌ها داشته به طوری که تمامی واحد‌های مسکونی این طرح در استان فروش اقساطی شده‌اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی کشاورز عضو هیئت عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن که در حاشیه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان سفر کرده بود، عملکرد بانک مسکن استان زنجان در اتمام طرح مسکن مهر را تشریح کرد.

پرداخت تسهیلات ساخت ۴۰ هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر زنجان

وی گفت: بانک مسکن استان زنجان از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون موفق شد ساخت تعداد ۴۰ هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر این استان را با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال به اتمام رسانده و تحویل مشتریان دهد.

بازدید از پروژه‌های مسکونی در حال اجرای کوی زنجان و پروژه تیشا در زنجان

در ادامه این سفر علی کشاورز و هیات همراه از تعدادی از پروژه‌های در حال احداث بانک مسکن در استان زنجان از جمله پروژه مسکونی کوی زنجان و پروژه ۳۱۷ واحدی تیشا بازدید کرد و در جریان نحوه پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیران بانک مسکن هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان با حضور در میز ارتباطات مردمی و دیدار مستقیم و رو در رو با مردم استان به سوالات و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف از جمله بخش مسکن پاسخ گفتند. 

تعیین تکلیف ۱۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر به زودی

این بانک از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ساخت ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده که در حال حاضر تنها ۱۳۹ هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین‌تکلیف می‌شوند. همچنین برای تکمیل واحد‌های مسکونی بالای ۷۵ درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن نیز استفاده شده واین واحد‌ها به زودی آماده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *