صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سمفونی «به قد قامت یاران» برگزار شد

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۵۲۶۴۸
سمفونی «به قد قامت یاران» همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به روی صحنه رفت.

خبرگزاری میزان - سمفونی «به قد قامت یاران»، به یاد شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی کشور در تالار وحدت اجرا شد.  

در این سمفونی قطعه «به قد قامت یاران» با شعری از محمدمهدی سیار و به آهنگسازی میلاد آقایی و خوانندگی سید محسن حسینی در سه بخش دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهادت در وصف رشادت‌ها و دلیری‌های سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و قطعه «آتش به جای سنگ» به آهنگسازی و خوانندگی امیرحسین سمیعی، با اشعاری از محمدمهدی سیار به اجرا درآمد.
 
این رویداد به همت دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران و همراهی مکتب حاج قاسم سلیمانی و با همکاری بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ،  محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی، محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ، سیدمحمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ، علی‌رضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این رویداد حضور داشتند.

جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی نیز این رویداد را پوشش رسانه‌ای دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *