صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلات قضایی ۲۸۴ نفر از شهروندان کرمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی رسیدگی شد

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۷۵۲۵۸۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
روسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان کرمان در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به مشکلات حقوقی وقضایی ۲۸۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه یک روز قبل از چهارمین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملاقات‌های مردمی روسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان برگزار شد.

در این دیدار رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم و تلاش جهت ایجاد صلح و سازش و آزادسازی زندانیان در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

وی افزود:در روز جاری ۳۰ نفر از شهروندان کرمانی ضمن حضور در دادگستری استان با بنده و معاونین قضایی دادگستری استان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد:هم‌زمان نیز ملاقات ۴۰ نفر از شهروندان کرمانی با دادستان و معاونان وی در مجتمع قضایی ۲۲ بهمن کرمان برگزار شد.

وی به برگزاری ملاقات‌های مردمی در حوزه‌های قضایی سراسر استان اشاره کرد و افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها روسا و دادستان‌های سراسر استان به درخواست‌های ۲۱۴ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات قضایی لازم صادر کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *