صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال| هدیه ارزشمند شمس‌آذر به سرخابی‌ها با شکست سپاهان/ استقلال قهرمان نیم فصل می‌شود؟ + فیلم

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴:۴۶
کد خبر: ۴۷۵۲۴۲۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان دقیقی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

*شمس‌آذر قزوین یک - سپاهان اصفهان صفر

گل: رحمان جعفری (۶)

شاگردان ژوزه مورایس که برای سومین بازی متوالی متحمل شکست شدند ۳۱ امتیازی ماندند و در حالی که فرصت صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل اول را داشتند این موقعیت را از دست دادند تا موقتاً و پیش از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در رتبه دوم جدول باقی بمانند. شمس آذر نیز با کسب ششمین برد خود در این فصل ۲۰ امتیازی شد و جایگاه نهم را حفظ کرد.

قزوینی‎ها با غلبه بر طلایی‌پوشان اصفهان هدیه بزرگی به سرخابی‌های پایتخت دادند چراکه آنها این فرصت را پیدا کردند تا بالاتر از سپاهانِ پیش از این صدرنشین، قرار گیرند. استقلال که فعلاً صدرنشین و قهرمان نیم فصل لیگ برتر است در صورتی‌که پرسپولیس نتواند بیشتر از ۶ گل به مس رفسنجان بزند قهرمانی نیم فصل را از آن خود خواهد کرد.

در دقایق تلف شده این مسابقه رضا اسدی توپ را وارد دروازه شمس آذر کرد که کمک داور آفساید گرفت و همین موضوع باعث هجوم بازیکنان این تیم به سمت کمک داور شد.

ترکیب شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی‌اصغر اعرابی، رحمان جعفری.

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *