صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

غلامپور: نگاهم به المپیک است/ استان فارس یکی از قطب‌های کشتی فرنگی محسوب می‌شود

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۲۱۱۴
قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشور گفت: پس از قهرمانی در قم، نگاهم به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

خبرگزاری میزان - محمدمهدی غلامپور قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: اهل شیراز هستم و زیر نظر طباطبایی تمرین می‌کنم.

وی در مورد شرایط کشتی فرنگی در استان فارس تصریح کرد: استان فارس یکی از قطب‌های کشتی فرنگی محسوب می‌شود و در شیراز نیز چندین سالن برای تمرین کشتی فرنگی داریم که مربیان خوبی در آن به کار آموزش مشغول هستند.

غلامپور درباره حضورش در رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور گفت: سال گذشته در وزن ۵۵ کیلوگرم حضور داشتم و در جوانان سوم شدم، امسال به یک وزن بالاتر آمدم و در شیراز عنوان قهرمانی را بدست آوردم و با سهمیه جوانان در قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت کردم و توانستم بعنوان قهرمانی برسم.

قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در مورد سطح مسابقات در قم اظهار داشت: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و من ۵ دور کشتی گرفتم که ۳ کشتی آن با حریفان بسیار خوبی به انجام رسید.

وی درباره برنامه‌های آینده اش گفت: تابع تصمیمات کادر فنی و فدراسیون کشتی هستم، هم اکنون به اردوی جوانان در سیرجان فراخوانده شدم و در صورتی که به اردوی بزرگسالان دعوت شوم، به تیم بزرگسالان می‌آیم.

غلامپور افزود: چرخه انتخابی تیم ملی این فرصت را به من و سایر مدعیان داد که بتوانم در سن ۱۹ سالگی برای حضور در المپیک تلاش خود را انجام دهم و نگاهم موفقیت المپیک و کسب مدال در این آوردگاه مهم است.

این کشتی‌گیر اهل فارس در پایان خاطرنشان کرد: الگوی من در کشتی فرنگی حمید سوریان قهرمان دارنده ۷ مدال طلای المپیک و جهان است و امیدوارم که بتوانم در آینده برای کشورم افتخارآفرین باشم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *