صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی: با هدف مدال المپیک در قهرمانی کشور کشتی گرفتم

۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۵۱۸۹۱
محمدجواد رضایی گفت: در سال المپیک تنها هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی و موفقیت در این میدان بزرگ است.

خبرگزاری میزان - محمدجواد رضایی، دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان و قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی به عنوان نخست وزن ۶۷ کیلوگرم رسید.

رضایی که مدتی از میادین کشتی دور بود، پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: سال گذشته به دلیل مصدومیت در جام تختی کشتی نگرفتم و اکنون پس از ۷ ماه دوری از مسابقات و خانه‌نشینی، تنها با داشتن انگیزه قهرمانی در تمرینات شرکت کردم تا به شرایط ایده‌آل بازگردم.

وی با بیان اینکه هدفم از شرکت در رقابت‌های کشوری رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک پاریس است، گفت: دوست دارم با وجود رقبای سرسخت در وزن المپیکی ۶۷ کیلو، در این میدان نیز برای کشورم افتخار آفرین باشم. به همین منظور طبق برنامه تمریناتم را با جدیت دنبال می‌کنم و می‌دانم رقبا نیز مانند من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در تلاش هستند، اما من کار خود را دنبال می‌کنم تا به هدفم برسم.

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی کشور با بیان اینکه فراز نشیب در دوران ورزشی من بسیار زیاد بوده است، خاطرنشان کرد: برخی اوقات مصدومیت مانع موفقیتم بود، بعضی مواقع اشکالاتی در خودم وجود داشت که موجب این فراز و نشیب‌ها شد، در مجموع خوشحالم که به لطف خدا و حمایت مربیانم توانستم به مدال طلای این دوره از مسابقات قهرمانی کشور برسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *