صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صحبت‌های رنگرز، دلخانی و شعبانی درباره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور

۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۱۸۱۶
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان مسابقات قهرمانی کشور را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور، در سالن شهید حیدریان شهر قم در حال برگزاری است که حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی با بیان اینکه این دوره از مسابقات کشوری در ۴۰ سال اخیر بی نظیر بوده است، اظهار داشت: شاهد حوادث، رقابت‌ها و نتایج غیرقابل پیش‌بینی فراوانی بودیم، ضمن اینکه سال گذشته، چون ایراداتی بر مسابقات وارد بود وقتی اهالی کشتی تعهد و اراده فدراسیون و کادر فنی را در اجرایی شدن دقیق چرخه انتخابی دیدند طبیعی بود با نگاهی متفاوت در مسابقات حاضر شوند.

قهرمان اسبق جهان تصریح کرد: با فضای جدید و مشخص بودن نقشه راه برای پوشیدن دوبنده تیم ملی قطعاً کشتی گیران جوانان با انگیزه بیشتر تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: وقتی کشتی گیران متوجه می‌شوند رقابت‌های قهرمانی کشور دیگر تشریفاتی نیست و همه چیز در فضای فنی با عدالت و شفافیت پیش می‌رود انگیزه‌ها چند برابر می‌شود.

میثم دلخانی، قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، گفت: حدود ۱۶ ماه به دلیل آسیب دیدگی از مسابقات دور بودم و خوشحالم بازگشتم با موفقیت همراه بود.

وی با تشکر از میزبانی خوب قمی ها، عنوان کرد: اردوهایمان پس از مدتی آغاز می‌شود و به دنبال قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۴ هستم.

محمدهادی شعبانی پس از کسب عنوان قهرمانی در وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی کشور، اظهار داشت: ۲۳ سال سن دارم و نزدیک به ۱۱ سال است که کشتی می‌گیرم و امیدوارم این شروع خوب و پر قدرتی برای مدال جهانی باشد.

وی تصریح کرد: چون وزن ما وزن المپیکی نیست و فقط مسابقات جهانی دارد تلاش می‌کنم حالا که در مرحله اول چرخه انتخابی مقام اول را کسب کردم در صورت حضور در پیکار‌های جهانی بهترین مدال را به دست آورم.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: استان فارس یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی است که دو قهرمان المپیک دارد، اما متاسفانه مسئولین استان کم کاری می‌کنند و حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *