صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر بهداشت به منظور بازدید و افتتاح مراکز و پروژه‌های حوزه سلامت وارد گناباد شد

۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۱۶۹۹
وزیر بهداشت به منظور بازدید و افتتاح مراکز و پروژه‌های حوزه سلامت، وارد گناباد شد و در بدو ورود به این شهرستان، به مقام شامخ شهدای گمنام و علامه بهلول گنابادی، ادای احترام کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، عین اللهی در این سفر، مجتمع بهداشتی، آموزشی و درمانی زنده یاد علیزاده گناباد و یک بخش جدید را در بیمارستان آیت الله مدنی بجستان افتتاح می‌کند.

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از جمله بیمارستان علامه بهلول گنابادی از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.

عین اللهی همچنین بعداز ظهر امروز با سفر به استان مازندران از مراکز و پروژه‌های بهداشتی و درمانی بابل و بابلسر بازدید می‌کند.

در این سفر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع، جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس و اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت نیز عین اللهی را همراهی می‌کنند.

مجتمع آموزشی بهداشتی و درمانی زنده یاد علیزاده گناباد افتتاح شد

عین اللهی ضمن تقدیر از زنده یاد علیزاده که واقف زمین این مجتمع بوده است، بر اهمیت نقش بهداشت و پیشگیری در سلامت جامعه و ارائه خدمات بهداشتی در دسترس به همه مردم به عنوان اصلی‌ترین رویکرد وزارت بهداشت یاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در آیین افتتاح مجتمع آموزشی، بهداشتی و درمانی زنده‌یاد علیزاده که معاونان توسعه مدیریت و منابع و معاون و حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت هم حضور داشتند، گفت: این مجتمع شامل مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت است.

رضا احمدی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این مجتمع با دو هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد، اظهار کرد: در طبقه اول این ساختمان، پایگاه‌های سلامت فعال خواهد بود که به یاد زنده‌یاد صدیقه خزاعی همسر مرحوم علیزاده نامگذاری شده است.

وی، مرکز آموزش بهورزی، سالن اجتماعات، مراقبت سلامت و کلاس‌های آموزشی را از دیگر بخش‌های این ساختمان عنوان و خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز این مرکز ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است زمین این پروژه توسط خیرین نیکوکار زنده‌یاد حاج محمد علیزاده و همسر گرامی‌شان زنده‌یاد صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهداء شده است.

افتتاح بخش داخلی بیمارستان آیت الله مدنی بجستان با حضور وزیر بهداشت

 عین اللهی به همراه معاونان توسعه مدیریت و منابع و همچنین حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت پس از بازدید از بخش اورژانس، در نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد و مسئولان محلی، مهمترین مشکلات و نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

ساختمان جدید بخش داخلی بیمارستان آیت الله مدنی بجستان دارای یک هزار و ۲۰ متر مربع زیربنا و ۲۲ تخت بستری است و برای ساخت و تجهیز آن ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

در تکمیل و راه اندازی این بخش جدید بیمارستانی، ۵ میلیارد تومان از سوی خیرین نیک اندیش سلامت، ۳ میلیارد تومان از سوی شرکت ملی نفت و ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *