صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تارتار: به خاطر تیمی از تیم دیگری جدا نمی‌شوم/ بازی با تراکتور ۶ امتیازی است

۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۰۹۴۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: به شخصه دوست ندارم تا پایان فصل از ملوان جدا شوم و این تیم، مردم و شهر انزلی را دوست دارم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال ملوان انزلی مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز سالگرد اولین قهرمانی ملوان در جام حذفی است و سالگرد این قهرمانی را به همه هواداران پرشور انزلی‌چی تبریک می‌گویم. ارزش پیروزی در بازی مقابل تراکتور بیشتر از سه امتیاز است. با توجه به اینکه هر دو تیم در جدول نزدیک هم هستند، این بازی شش امتیازی است.

وی ادامه داد: کاملاً به این مسئله واقف هستیم و می‌دانیم که خیلی باید تلاش کنیم. باید با تمام توان بازی کنیم. از همه فاکتور‌هایی که صحبت کردم بگذریم، هواداران پرشوری داریم که فردا مثل همیشه یار و یاور ما هستند. ما بابت بازی‌های سخت هیچ نگرانی نداریم. اگر بخواهیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم، محکوم به بُرد هستیم، ولی باید خیلی هوشیار باشیم.

تارتار افزود: تراکتور از آن تیم‌هایی است که خیلی خوب رقیب را پرس و کار را سخت می‌کند. برای این نوع بازی حریف هم تهمیدات خاصی داریم که ان‌شاءالله بتوانیم در بازی انجام بدهیم. درست است که تراکتور خیلی تیم قدرتمندی است و برای قهرمانی بسته شده و زیرساخت‌های بهتری نسبت به ما دارد، اما ملوان هم تیم باکیفیتی است، چه از لحاظ تیمی و چه از لحاظ بازیکنان. من ایمان دارم و می‌دانم که بازیکنانم می‌توانند کار‌های بزرگ از این را هم انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد باخت به تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دوازدهم لیگ برتر ادامه داد: با توجه به باخت دو هفته پیش‌مان، شاید برخی افراد فکر می‌کردند، ملوان در جدول سقوط می‌کند، ولی با بازی خوبی که در رفسنجان انجام دادیم خیلی زود برگشتیم.

تارتار درباره دغدغه هواداران این تیم بابت دریافت پیشنهاد‌هایی که او از دیگر تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده است، گفت: چندین بار این را گفتم. من اصلاً به حواشی توجه نمی‌کنم. می‌دانم با این تیم در این شهر، این روز‌ها را تجربه می‌کنم. اگر خواهانی است باید با باشگاه صحبت کند. خودم به شخصه دوست ندارم تا پایان فصل از این تیم جدا شوم و این تیم، مردم و شهر انزلی را دوست دارم. در چند سال گذشته، کلاً در دوران مربیگری اینطور نبوده است که به خاطر تیمی از تیم دیگری جدا شوم. به این موضوع در این سال‌ها اعتقاد راسخ داشتم. می‌دانم آدم باید به تعهدی که دارد پایبند باشد، آنهم در شهر انزلی با هوداران پرشوری که ملوان دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *