صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بهره‌برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی و پل شهید مختاری

۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۵۰۶۱۶
دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین رویداد امید و افتخار ه به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر؛ آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین شنبه امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، سیفی شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری صبح امروز (شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲) برگزار شد.

سیفی، شهردار منطقه ۱۷ در ابتدای این مراسم گفت: امروز در هشتاد و هفتمین پویش امید و افتخار شاهد افتتاح و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری هستیم. از همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای بهره‌برداری این پروژه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: افتتاح و رونمایی از این پروژه عمرانی برکات زیادی برای دو منطقه ۱۷ و ۱۸ دارد. این افتتاح دسترسی دو منطقه را سهل‌تر می‌کند و همچنین در کاهش بار ترافیکی بزرگراه آیت الله سعیدی تاثیری بسزایی خواهد داشت و بالطبع کاهش مصرف سوخت را هم در پی دارد.

سیفی با بیان اینکه دستور ویژه شهردار تهران کم شدن فاصله جنوب و شمال شهر است، عنوان کرد: کاهش فاصله بین شمال و جنوب تهران در دستور کار بنده و شهرداران مناطق جنوبی قرار دارد تا با بهره برداری از پروژه‌های مختلف در کاهش این فاصله سهم داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در ماه‌های منتهی به پایان سال که ایام پربرکتی خواهد بود، شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مختلفی خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *