صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون مالی شهرداری تهران: ماهیت شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری تهران سودآوری است

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۴۹۵۷۸
فروزنده بر ضرورت سود برای شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی با رویکرد افزایش ارائه خدمات به بازنشستگان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جلسه مدیران سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت‌های تابعه این سازمان گفت: صندوق‌های وابسته به شهرداری باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری و با توجه به نرخ تورم، برای صاحبان صندوق که همان بازنشستگان می‌باشند تولید ارزش کنند.

وی به فلسفه وجودی شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته از آن‌ها برای رسیدن از نقطه زیان به نقطه سود برنامه‌های مدون درخواست کرده‌ایم و با جدیت اجرایی شدن برنامه‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

فروزنده گفت: هدف گذاری انجام شده با در نظر گرفتن ماموریت‌های محوله، ایجاد تحول در سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان، کاهش هزینه و افزایش درآمد و بهره وری در سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

معاون شهردار تهران با تاکید بر مولد سازی املاک در اختیار صندوق با نشستگی شهرداری بیان داشت: بایستی با تقویت بخش اقتصادی سازمان بازنشستگی و سازماندهی آن، به سمت مولد سازی دارایی‌ها پیش برویم.

وی در ادامه به ظرفیت خودرو سرویس اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت با بهره گیری و در اختیار داشتن سامانه سهند، بایستی بیش از پیش در راستای اهداف این سامانه که همان مکانیزه نمودن خدمات خودرویی تمامی واحد‌های اجرایی زیر مجموعه شهرداری تهران می‌باشد، گام بر دارد و با بهره مندی از این ظرفیت، نسبت به ارائه خدمت به همشهریان نیز اقدام نمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *