صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترافیک سنگین و بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در محورهای شمالی کشور

۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۴۹۳۷۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی و سایر محور‌های کشور را برای روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه، وانا، بایجان در جریان است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. ضمنا محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها

این گزارش می‌افزاید، در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس، در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین برقرار است.

آخرین وضعیت جوی

بارش برف و باران در برخی محور‌های استان‌های اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، مازندران، فارس، مرکزی و لرستان، همچنین بارندگی در بخری محور‌های استان‌های همدان، سمنان، یزد، گیلان و خراسان شمالی گزارش شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *