کاهش ۲۰ درصدی شکایات و انتقادات از پلیس راهور
به گزارش گروه جامعه سردار " تقی مهری " در حاشیه برگزاری دومین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان برگزار شد.
وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر با تمرکز بر آموزشهای رفتاری کارکنان، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته و شاهد کاهش ۲۰ درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.
سردار مهری با بیان اینکه به طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط میشود، افزود: به دنبال این هستیم که همه تخلفات رانندگی با بهره مندی از تجهیزات و فناوریهای نوین ثبت شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که بعضا به ویژه در فضای مجازی شاهد رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس هستیم، عنوان کرد: پلیس به صورت قاطع با کسانی که تخلفات حادثه ساز، چون سرعت و سبقت غیرمجاز و ... دارند برخورد میکند و در این میان نیز با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد نیز برخورد میکنیم و در عین حال بر برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید داریم.
سردار مهری تأکید کرد: پلیس برای حفظ جان رانندگان و سهروندان اعمال قانون میکند و لازم است همه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد رئیس جمهور برای ارائه بنزین دو نرخی عنوان کرد: تابع تصمیمات ابلاغی هیئت وزیران و دولت هستیم و در صورتی که در این مورد نیز ابلاغی صورت بگیرد انجام میشود.
انتهای پیام /