صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

ملت ایران خواهان اشد مجازات برای جنایتکاران گروهک تروریستی منافقین هستند

۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۹۲۵۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خواهان اشد مجازات برای جنایتکاران گروهک تروریستی منافقین شد و گفت: منافقین در ایران اقدام به نسل‌کشی کردند.

خبرگزاری میزان - اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه‌شنبه ۲۱ آذر در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان داشت: منافقین کسانی هستند که در دوران جنگ تحمیلی علیه ملت خود با صدام همکاری کردند در حالیکه رژیم بعث عراق صد‌ها هزار نفر از مردم ایران را شهید، جانباز و اسیر کردو این تروریست‌ها طبعا باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه دادگاه موظف به شنیدن شکایت خانواده‌های ترور و رسیدگی به دادخواست آنهاست ادامه داد: منافقین در ایران اقدام به نسل‌کشی کردند و بالغ بر ۱۷ هزار مرد و زن و کودک و جوان را ناجوانمردانه به قتل رساندند.

نوروزی همچنین به عنوان نماینده مردم در خانه ملت خواهان اشد مجازات برای جنایتکاران گروهک تروریستی منافقین شد گفت: این تروریست‌ها باید در دادگاه محکوم و با کمک پلیس بین‌الملل به ایران برگردانده شوند تا محاکمه آن‌ها علنی برگزار شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه همه مردم از نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت توسط منافقین منزجر هستند ادامه داد: مردم از جنایات منافقین علیه ۱۷ هزار شهید در ایران ناراحت و خواستار محاکمه عاملین آن هستند.

وی گفت: از اینکه دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین در کشورمان آغاز شده بسیار خرسند هستیم. هم باید از منافقین به عنوان یک سازمان تروریستی خطرناک شکایت و به آن رسیدگی شود و هم افراد خاص و سران که مباشر، مسبب یا طراح قتل‌ها بودند محاکمه شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *