صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۹۱۲۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از افتتاح نخستین نسل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دهه فجر امسال به تعداد ۲ هزار واحد، خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن شهر جدید تشریح کرد و گفت: ۷۷ هزار نفر در شهر پرند متقاضی دریافت مسکن بودند که شرایط آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: با تلاش‌های فراوان در سال گذشته ۶۰۰ هکتار به شهر جدید پرند الحاق شد و هم اینک ۳۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در اراضی تعیین شده جانمایی و فرآیند ساخت آن‌ها آغاز شده است.

صیادی با بیان اینکه با رفع موانع شهرسازی و الحاق اراضی به شهر پرند، پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجراست، توضیح داد: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های نهضت ملی مسکن پرند ۲۰ تا ۲۵ درصد است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا اولین نسل پروژه‌های نهضت ملی مسکن به تعداد ۲ هزار واحد در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان شود.

صیادی بر تامین آورده متقاضیان تاکید کرد و گفت: تامین آورده اعلام شده توسط متقاضیان واحد‌های نهضت ملی مسکن، عاملی موثر برای تکمیل و تحویل به موقع واحدهاست؛ بنابراین متقاضیان برای تامین به موقع آورده خود برای تحویل واحد‌های مسکونی نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *