صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش: در حوزه اقتصاد باید به دریا توجه ویژه داشته باشیم

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۴۸۷۸۴
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دریادار ایرانی با اشاره به راهبرد توسعه دریامحور گفت: نیروی دریایی ارتش از سال ۱۳۸۸ تا به امروز پیشروی دریایی خوبی داشته است.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش ملی توسعه سواحل مکران که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد باید به دریا توجه ویژه داشته باشیم.

دریادار ایرانی با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پیشروی در دریا‌های آزاد بسیار پر اهمیت است، افزود: نیروی دریایی از سال ۱۳۸۸ تا به امروز پیشروی دریایی خوبی داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به معظم‌له گفتم که می‌خواهیم کره زمین را دور بزنیم و ما این کار را با ناوگروه ۸۶ به سرانجام رساندیم.

وی عنوان کرد: تا قبل از مأموریت ناوگروه ۸۶ سابقه نداشت که کشورمان عرض اقیانوس آرام را طی کند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی کجا هستیم؟ ناوشکن تمام‌ایرانی ساخته می‌شود و تمامی کره زمین را دور می‌زند.

امیر ایرانی اظهار داشت: ما دو نگاه می‌توانیم داشته باشیم؛ یکی اینکه از خشکی به سمت دریا برویم و نگاه دیگر اینکه از دریا به سمت خشکی برویم که می‌بینیم کشور‌های موفق از دریا به سمت خشکی رفته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گقت: سواحل مکران ما امروز هیچ توسعه‌ای نیافته، که اگر این موضوع مورد توجه جدی قرار نگیرد، ما زمان را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *