صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مشکلات قضایی و مسائل اجرایی بر زمین مانده در سفر رئیس قوه قضاییه به اردبیل مورد بررسی قرار گرفت

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۸۶۴۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه به اردبیل علاوه بر مشکلات قضایی برخی مسائل اجرایی نیز که تا به امروز بر زمین مانده بود مورد بررسی قرار گرفت.

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان اردبیل بیان کرد: در این سفر اعتباراتی بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان (ظرف مدت دو سال) برای همه شهرستان‌های استان اردبیل اختصاص یافت و مشکلات و اختلافات عشایر و کشاورزان با شرکت کشت و صنعت مغان نیز مطرح شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه طی سفر رئیس قوه قضاییه به اردبیل برای رفع مشکلات صدور اسناد روستای مرتضی کندی نیز دستوراتی صادر شد ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای برای ماده ۴۷۷ رئیس کل دادگستری استان اردبیل را تام الاختیار کرد و تفویض اختیار شد که اقدام بسیار خوبی بود. 

وی گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه به اردبیل تصمیمات خوبی اتخاذ شد و علاوه بر مشکلات قضایی برخی مسائل اجرایی که تا به امروز بر زمین مانده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

جهانگیرزاده با اشاره به آثار سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل افزود: این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود و امیدواریم اختلافات عشایر که بالغ بر ۴۰ سال در روستای مرتضی کندی با آن مواجه بودیم با تصمیمات و دستورات حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای تا آخر سال رفع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *