صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حضور رئیس قوه قضاییه در مجلس اقدام بسیار خوبی برای افزایش همکاری و تبادل‌نظر بین ۲ قوه است

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸:۳۴
کد خبر: ۴۷۴۷۶۵۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ضمن اشاره به نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه گفت: حضور رئیس قوه قضاییه و معاونین مربوطه در مجلس اقدام بسیار خوبی برای افزایش تعامل، همکاری و تبادل‌نظر بین بین ۲ قوه است.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه اظهار داشت: حضور رئیس قوه قضاییه و معاونین مربوطه با مجلس اقدام بسیار خوبی برای افزایش تعامل، همکاری و تبادل‌نظر بین بین دستگاه قضا و خانه ملت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: قوه قضاییه در اهداف خود به دنبال اصلاح ساختار و افزایش اثرگذاری است و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای کار خود را در این مسند به خوبی شروع کرده است.

وی گفت: برای استمرار و تحقق اهداف دستگاه قضا نیاز است که مجلس و دولت همکاری کنند چرا که به تعبیر حضرت امام رضوان الله تعالی علیه اصلاح و فساد یک جامعه در گرو عملکرد دستگاه قضاست. 

حیدری با بیان اینکه دستگاه قضا بر اساس توصیه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند بیان کرد: مجلس نیز برای اصلاح رویه‌ها و ساختارها در حال تلاش است و تعامل خوبی بین قوای مقننه و قضاییه وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این گونه تبادل نظرها و نشست‌ها بین قوه قضاییه و مجلس مفید و نشانگر تعامل و ایجاد وحدت است و استمرار آن به نفع نظام و کشور خواهد بود. امیدواریم با انگیزه‌ای که در قوای مقننه و قضاییه وجود دارد شاهد تحقق اهداف عالی نظام که پیشرفت و عمرانی است برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *