صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انوشیروانی: وزنه‌برداری در حال پشتوانه‌سازی برای المپیک ۲۰۲۸ است

۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۴۷۰۸۱
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در حال پشتوانه سازی و ساخت یک تیم قدرتمند برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن و المپیک ۲۰۲۸ هستیم.

خبرگزاری میزان - سجاد انوشیروانی درباره بحث مهم نسل‌سازی در وزنه‌برداری ایران، اظهار داشت: خدا را شاکریم که بچه‌های ما توانستند با اقتدار در مسابقات جهانی مکزیک قهرمان شوند. این دستاورد بزرگی است برای ما؛ برای این سرمایه‌ها که بیش از ۱۰ ماه در اردو بوده‌اند برنامه ریزی بلند مدت داریم. می‌خواهیم برای بعد از المپیک پاریس پشتوانه سازی و نسل سازی خوبی انجام بدهیم که شروعش با همین جوانان و نوجوانان است. فدراسیون خودش را مکلف می‌داند تا در رده‌های پایه مکررا با برگزاری اردو‌های مستمر بحث نسل‌سازی را در وزنه‌برداری ادامه بدهد.

انوشیروانی در پاسخ به حس و حال تصویر منتشر شده از یوسفی و نعمتی در دسته فوق سنگین بعد از قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات مکزیک از نظر مردم افزود: تصویر واقعا تصویر بی نظیری بود و برای خود ما هم آن خاطرات در ذهنمان روشن شد. خیلی خوشحال شدیم و امیدوارم این دو نوجوان و جوان ما بتوانند در سال‌های آتی آن مسیری که همه انتظار دارند را حتما طی کنند و با کسب مدال و سکو‌های متعدد دل مردم عزیز ایران را شاد کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: بچه‌ها افزایش رکورد چشمگیری داشتند و طبق برنامه ریزی ما پیش رفتند. این مهمترین هدف ما است. ضمن اینکه دسته فوق سنگین برای ما بسیار حائز اهمیت است و یکی از برنامه‌های فدراسیون این است که طی سال‌های آینده مجددا قهرمانی و اقتدار فوق سنگین را به نام ایران برگردانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *