صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به قهرمانی جهان

۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۶۵۷۰
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
فاطمه مریخ و فاطمه خلیلی در آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به قهرمانی جهان ابراز امیدواری کردند تا در این مسابقات بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. 

خبرگزاری میزان - آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک امروز (دوشنبه ۶ آذر ماه) برگزار شد.

فاطمه مریخ، ملی‌پوش تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار کرد: اولین بازی ما با لهستان خواهد بود. بازی‌های سختی در این مسابقات داریم، چون دو حریف اروپایی هستند. ژاپن هم تیم خوبی است و ژاپن و کره همیشه مقام‌های اول و دوم را کسب کنند. من در دوره قبلی در مسابقات قهرمانی زنان جهان نبودم. این اولین دوره‌ای است که شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم از تجربه‌های حضورم در مسابقات جهانی و آسیایی نوجوانان و جوانان استفاده کنم. 

مریخ در پاسخ به این سوال که نسبت به دوره قبل چقدر پیشرفت داشته گفت: سعی می‌کنم بهتر شوم. دو سال است که در مسابقات آسیایی و جهانی کار می‌کنم و هر دوره چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم و هر دوره سعی می‌کنم از نظر ذهنی و فیزیکی بهتر شوم. 

عضو تیم ملی هندبال در مورد انتخابش در بین بهترین‌های جهان افزود: وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم و سعی می‌کنم که در هر دوره بهتر شوم.

وی که امیدواری زیادی به لژیونر شدن دارد گفت: لژیونر شدن آرزوی من است می‌خواهم در اروپا لژیونر شوم. می‌دانم خواستن توانستن است و به هر چی فکر کنیم خواهد شد.

فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار کرد: اردوی آخر را سپری می‌کنیم. این دومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم. در دوره قبل در دو بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم. سعی می‌کنم این دوره هم بهترین باشم.

وی گفت: دو سال قبل حضور در این مسابقات رویای من بود و فکر نمی‌کردم در دو بازی بهترین بازیکن زمین شوم. امیدوارم امسال هم بتوانم به تیم ملی کمک کنم. 

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که هتدبالیست‌ها نسبت به قبل بهتر شده اند افزود: من فقط اردوی اول و آخر با تیم‌ملی بودم و بازیکنان نسبت به اردوی اول بهتر شده‌اند. هندبال نسبت به دو سال قبل و سه سال قبل خیلی پیشرفت داشته است. ما در آسیا مقام اول و دوم داریم و در رشته‌های توپی تنها ما هستیم که دو دوره پیاپی جهانی شده‌این. 

وی در خصوص شرایط اردو‌ها گفت: اردو‌های همه چیز خوب است و پاکدل رسیدگی می‌کند. مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پایان گفت: ما در رومانی بازی می‌کنم که سطح بالایی دارد. امیدوارم با استفاده از این تجارب برای تیمم کمک باشم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *