صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سلیمی: نتیجه مسابقات مکزیک همه ما را به آینده وزنه‌برداری امیدوار کرد + فیلم

۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۶۵۴۳
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نوجوانان در مکزیک رکورد‌های آسیا و جهان را جابجا کردند و ما به آینده وزنه‌برداری امیدوار شدیم.

خبرگزاری میزان - بهداد سلیمی درباره نتایج مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در مکزیک اظهار داشت: مسابقات نتیجه بسیار خوبی داشت و بچه‌های ما توانستند پنج مدال مجموع با ارزش کسب کنند. همچنین پنج نفر از بچه‌های نوجوانان ما هم توانستند رکوردزنی کنند و رکورد‌های آسیا و جهان رو جابجا کنند. نتیجه این مسابقه همه ما را برای آینده وزنه‌برداری امیدوار کرد. این جوان‌ها ان‌شالله با یک سرمایه‌گذاری خوب و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند آینده وزنه‌برداری را بسازند.

وی در پاسخ به اینکه آیا وزنه برداران سنگین وزن مثل یوسفی و نعمتی می‌توانند جای شما را پر کنند عنوان کرد: قطعا همینطور هست. علیرضا یوسفی و طا‌ها نعمتی هر دو بسیار خوب کار کردند و پرقدرت هستند. همچنین جدا از این دو وزنه بردار بسیار خوب‌مان آقای اسفندیاری را هم داریم که ایشان توانست در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کند. این نفرات می‌توانند در هشت سال آینده دسته سنگین وزن ما را بیمه کنند و مدال‌های با ارزشی بدست بیاورند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری درحال استعدادیابی و از همه مهمتر استعدادپروری است. در طول یک سال گذشته ۱۰ ماه اردوی مستمر داشتیم و توانستیم بچه‌ها را به خوبی پرورش بدهیم. از این پس هم مجدداً با یک برنامه‌ریزی خوب با کادرفنی، ان‌شاالله اردو‌ها را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *