صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

یوسفی: در مکزیک خیلی اذیتم کردند/ نسبت رکورد‌های خودم وزنه‌های کمتری زدم

۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۶۳۸۸
قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: در مکزیک خیلی من را اذیتم کردند، نمی‌دانم با من مشکل داشتند یا با بقیه هم همین مسائل را داشتند.

خبرگزاری میزان - علیرضا یوسفی درباره کسب مدال طلای رقابت‌‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در مکزیک، اظهار داشت: خداراشکر که توانستم در مکزیک مدال طلا را کسب کنیم. در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی عضله آرنجم زیر وزنه پاره شد و آسیب دیدگی سنگینی داشتم، اما خداراشکر با توجه به روند درمانی که زیر نظر دکتر رضایی داشتم توانستم خودم را به این مسابقات برسانم و مدال طلا را کسب کنم.

وی ادامه داد: البته می‌دانم به نسبت رکورد‌های خودم وزنه‌های کمتری زدم، اما چون آخرین مسابقه من در رده سنی جوانان بود تلاش کردم وزنه‌های قابل قبولی را به ثبت برسانم. شرایط دستم خوب است و قرار است آرنجم را «پی آر پی» کنم تا زیر وزنه‌های سنگین‌تر مشکلی نداشته باشم.

قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: در مکزیک خیلی من را اذیت کردند. روز مسابقه اجازه ندادند آرنجم را فیکس کنم و حتی به تی‌شرتی که پوشیده بودم ایراد گرفتند. نمی‌دانم با من مشکل داشتند یا با بقیه هم همین مسائل را داشتند.

یوسفی با اشاره به عملکردش در مسابقات جهانی تصریح کرد: درباره رکورد‌های یکضربم با آقا نواب صحبت کردم و برنامه‌هایی داریم که با بدنسازی و یکسری اصلاحات تکنیکی هماهنگی بین عصب و عضله دسته را بالا ببرم تا ان‌شالله رکوردهایم را بالا ببرم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه به یاد قاسم آقا بودم و هستم. هم استاد قاسم غزالیان، هم استاد فریدون غزالیان که متاسفانه هر دو مربی به رحمت خدا رفتند. امیدوارم با همین مدال‌ها توانسته باشم روح هر دو عزیز را شاد کرده باشم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *