صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پانزوان: یک نسل دیگر هم پشت این نسل وزنه‌برداری هستند/ اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴:۵۵
کد خبر: ۴۷۴۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان وزنه‌برداری گفت: از ۵ نوجوان در رده سنی جوانان استفاده کردیم، آن هم به این دلیل که تا سه، چهار سال آینده بتوانیم آن‌ها را در این رده سنی داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - سیدهادی پانزوان، سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران در بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان وزنه‌برداری در مکزیک اظهار داشت: آنچه که خودتان دیدید ما کلکسیونی از افتخارات را کسب کردیم. در دسته ۸۱ کیلوگرم سه رکورد آسیا را جا به جا کردیم. سعی کرده بودیم بیشتر از نوجوانان در این رقابت‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل ۵ نفر از نوجوانان را همراه خودمان به مسابقات بردیم.

وی ادامه داد: میانگین سنی ما در این رقابت‌ها ۱۸ سال بود. در این رقابت‌ها امیرمحمد سلیمانی هم یک کیلوگرم رکورد آسیا را ارتقا داد. در دسته فوق سنگین طا‌ها نعمتی دو بار رکورد جهان را شکست. علیرضا نصیری و علیرضا یوسفی ما فوق‌العاده بودند؛ ابوالفضل زارع و آریا پایدار و سایر بچه‌ها هم همینطور. این‌ها همه نفراتی هستند که می‌توانند آینده وزنه‌برداری کشور را به نام خودشان بزنند.

پانزوان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد پشتوانه‌سازی در تیم‌های ملی وزنه‌برداری دارد اتفاق می‌افتد، گفت: اتفاق افتاده است؛ این‌ها نسل جدید هستند. شما سن آن‌ها و رکورد‌هایی که زده‌اند را ببینید؛ همه چیز ارتقا پیدا کرده است. من قبلا هم گفتم یک نسل دیگر هم پشت این نسل هستند. ما از ۵ نوجوان در رده سنی جوانان استفاده کردیم، آن هم به این دلیل که تا سه، چهار سال آینده بتوانیم آن‌ها را در این رده سنی داشته باشیم. ان‌شاءالله اتفاق‌های خوبی در آینده خواهد افتاد.

 
Array

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
دمت گرم مردِ دلسوز
با غیرت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *