صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۶۱۷۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: ۱۵ سال بود که این پروژه به جریان افتاده بود و امروز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های تاثیرگذار دولت سیزدهم آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آیین آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را آرزوی دیرینه ملت شریف ایران برشمرد و گفت: در سال‌های گذشته این گلایه به ما می‌شد که وضعیت این فرودگاه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، اما از ابتدای شروع دولت سیزدهم با اقدامات بسیار خوبی که در در روان‌سازی پذیرش و اعظام مسافران انجام شد، اعتراضات در ایام نوروز، حج و عتبات عالیات به صفر رسید.

چلندری ضمن اشاره به همکاری فرودگاه امام (ره)، پلیس، واجا و گمرک فرودگاه، با بیان اینکه راه اندازی ترمینال سلام از دولت هشتم شروع شده بود، یادآور شد: این ترمینال در سال اول دولت سیزدهم با استاندارد روز دنیا به بهره برداری رسید و آن ترمینال به عنوان ترمینال زیارتی خدمت‌رسانی می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ سال بود که فاز دوم فرودگاه به جریان افتاده بود، اما توانستیم با همکاری تیم کارشناسی، پیمانکاران و شرکت هاکان و قرارگاه خاتم ۷۶ جلسه بالای ۳ ساعت و ۵ ساعت داشتیم که امروز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های تاثیر گذار دولت سیزدهم آغاز می‌شود. 

چلندری تصریح کرد: اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) داده نمی‌شد، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *