صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انصارالله یمن: نبرد را به دریا منتقل کردیم

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۵۲۹۴
مقام‌های ارشد انصارالله یمن با اشاره به اینکه نبرد به دریا منتقل شده است، می‌گویند که هنوز گزینه‌های دردناک زیادی برای رژیم صهیونیستی وجود دارد.

خبرگزاری میزان -  محمد البخیتی از رهبران انصارالله یمن با اشاره به اینکه عبدالملک بدرالدین پیشتر تایید کرده بود که در صورت عدم توقف تجاوز به غزه، کشتی‌های دشمن در دریای سرخ هدف قرار خواهند گرفت، گفت: آمریکایی‌ها برای تجاوز به غزه چک سفید به دشمن اسرائیلی داده بودند. دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند هر طور که می‌خواهد شورش کند، بنابراین ما نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی‌ها باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات ما در عمق مواضع دشمن یا دریا تا پایان جنایت‌های در غزه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: به محض مداخله نیرو‌های مسلح ما در برابر اشغالگری، مردم یمن متحد شدند و این یک دستاورد بزرگ است.

البخیتی همچنین با تاکید بر اینکه نمی‌پذیریم کنار بایستیم و جنایات اشغالگران غزه را تماشا کنیم، اضافه کرد: هنوز گزینه‌های دردناک زیادی داریم و در صورت ادامه تجاوز از آن‌ها استفاده می‌شود.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله نیز گفت: توقیف کشتی اسرائیلی اقدامی عملی است که جدیت نیرو‌های مسلح یمن را در انجام نبرد در حمایت از مقاومت در غزه اثبات می‌کند.

عبدالسلام، بیان کرد: هرگونه نگرانی برای جلوگیری از گسترش درگیری باید با توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه همراه باشد.

این مقام انصارالله، تاکید کرد: جهان باید بداند که جنایت‌های دشمن اسرائیلی در غزه از هر حدی فراتر رفته و هر امر مقدسی را زیر پا گذاشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *