صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آمادگی کامل پاریس برای میزبانی المپیک بعد از ۱۰۰ سال

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۵۱۱۳
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسئولان برگزاری المپیک ۲۰۲۴ از آماده شدن ۹۵ درصد از زیرساخت‌ها برای علاقه‌مندان به بازی‌های المپیک پاریس خبر دادند.

خبرگزاری میزان - شهر پاریس که قرار است پس از ۱۰۰ سال میزبان بازی‌های المپیک باشد (آخرین بار در سال ۱۹۲۴ برگزار شد)، تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مهمترین رویداد قرن را در اختیار دارد. همانطور که توسط هیئت توریستی منطقه پاریس بیان شده است، به دلیل زیرساخت‌های گسترده موجود، نیازی به تغییرات عمده یا فضا‌های اضافی هتل نیست.

پایتخت فرانسه میزبان بازی‌های المپیک تابستانی XXXIII از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ آگوست، همراه با بازی‌های پارالمپیک هفدهم که از ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، خواهد بود. علیرغم فاصله یک قرنی از آخرین بازی‌های المپیک، پاریس، برخلاف سایر شهر‌های میزبان در حال حاضر دارای زیرساخت هتل و اقامتگاه جایگزین برای رویداد مهم است.

کریستف دکلو، مدیر عامل Comité Régional du Tourisme Paris Ile-de-France، در جریان نمایشگاه جهانی سفر که در مرکز همایش‌های ExCeL لندن برگزار شد، گفت: ما فقط باید دهکده ورزشکاران و یک استخر بسازیم، فقط همین.

هتل‌های جدید در سال ۲۰۲۳ افتتاح شدند و در سال ۲۰۲۴ هتل‌های بیشتری افتتاح خواهند شد. پاریس یک نیروگاه توریستی با تاریخ و شهرت فرهنگی غنی است.

بر اساس گزارش فوربس، پایتخت فرانسه به دلیل مد، فرهنگ، تاریخ و البته خوراک شناسی بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری (WTO) این کشور از نظر تعداد گردشگران در جهان پیشتاز است.

علاوه بر این، دکلو اشاره کرد که مدیران گردشگری در پاریس روی اطمینان از اینکه بازی‌های المپیک پاریس میراثی به جا می‌گذارند، تمرکز می‌کنند، که دغدغه اکثر المپیک‌های برگزار شده در ۳۰ سال گذشته است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *