صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باران‌چشمه در یک قدمی معاونت قهرمانی وزارت ورزش

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۴۲۴۹
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در یک قدمی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

خبرگزاری میزان - آنطور که از شواهد پیداست دور جدید تغییرات در وزارت ورزش و جوانان به زودی کلید خواهد خورد. البته قرار بود این تغییرات زودتر و پس از جلوس وزیر ورزش بر صندلی وزارتخانه انجام شود، اما با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو در آن زمان، با نظر کیومرث هاشمی به تعویق افتاد.

بدون شک مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش و جوانان، معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه است که فرد مسئول این پست باید ضمن داشتن تجربه لازم و کافی تعامل مناسبی نیز با فدراسیون‌های مربوطه داشته باشد.

گفته می‌شود جمع‌بندی نهایی درباره تغییر در این معاونت صورت گرفته و به زودی باید شاهد خداحافظی سیدمحمد پولادگر و حضور جانشینش در این وزارتخانه باشیم. 

از مهرعلی باران‌چشمه به عنوان گزینه اصلی و البته نهایی این معاونت نام برده می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مجوز‌های لازم در اینخصوص صادر شود باران چشمه که سابقه مدیرکلی تربیت بدنی نیرو‌های مسلح و عضویت در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را در کارنامه دارد به زودی معرفی خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش از این از مهرزاد حمیدی به عنوان گزینه اصلی وزیر ورزش برای تصدی این معاونت نام برده می‌شد که ظاهراً حضورش منتفی است.

از سوی دیگر گفته می‌شود با توجه به حضور سیدشروین اسبقیان به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزیر ورزش باید شاهد خداحافظی او از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان باشیم.

از پولادگر به عنوان گزینه اصلی ریاست این فدراسیون نام برده می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *