صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قلی‌زاده: حمایت هواداران انگیزه مضاعفی به تیم داد/ شکوری: پیروزی مقابل برزیل یک افتخار بزرگ است

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۴۳۹۶۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان گفت: تمام تلاش مان را کردیم تا مقابل بهترین تیم جهان عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل قلی‌زاده زننده گل پیروزی‌بخش ایران برابر برزیل در گفت‌وگو با سایت فیفا گفت: به‌خاطر انگیزه بالایی که سرمربی تیم به بازیکنان تزریق کرد، در نیمه دوم به بازی بازگشتیم. او برای جنگیدن به ما انگیزه داد. از هوادارانی که حمایت زیادی از تیم ایران کردند، تشکر می‌کنم. آن‌ها برای کامبک تیم کشورمان در این مسابقه و کسب نتیجه لازم به ما کمک کردند.

آرشا شکوری دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان پس از پیروزی ارزشمند مقابل برزیل اظهار داشت: برزیل را آنالیز کردیم و تمرین ویژه‌ای برای گل دوم داشتیم که در این صحنه به ما کمک کرد. برزیل بزرگترین تیم دنیاست، اما همه بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند و بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند. از اینکه به تیم ایران بابت انجام این کار در بزرگترین رقابت جهانی رده سنی نوجوانان کمک کردم، احساس فوق‌العاده‌ای دارم. این یک افتخار بزرگ بود.

آرشا شکوری پس از پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

لازم به توضیح است، تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان روز سه شنبه ۲۳ آبان در دومین دیدار خود از مرحله گروهی به مصاف انگلیس می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *