صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها بعد از بازی چه گفتند؟

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۳۸۸۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور بعد از دیدار ۲ تیم در هفته دهم لیگ برتر به اظهار نظر درباره این مسابقه پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در حالی از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه، ۲۰ آبان) در ورزشگاه آزادی تهران در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با گل‌های ایمان سلیمی (۲۶) و گوستاوو بلانکو (۵۰) با برتری ۲ بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور بعد از دیدار ۲ تیم به اظهار نظر درباره این مسابقه پرداختند.

ایمان سلیمی: می‌دانستم در فاز هجومی می‌توانم کمک کنم

*خدا را شکر بازی خیلی سختی بود. در چنین بازی‌های بزرگی باید سه امتیاز را بگیریم، مخصوصاً در بازی‌های خانگی که خدا را شکر بازی را بردیم.
*وی در واکنش به سؤالی در این باره که روی او فشار زیادی بود و با گلزنی در این بازی از زیر فشار خارج شده است، گفت: خیر! اتفاقاً شرایط خوبی داشتم و تمرکز خودم را نگه داشتم. می‌دانستم در فاز هجومی می‌توانم کمک کنم و روی ارسال خوب مهدی‌پور گل زدم.

*خاطرات خوبی در تراکتور داشتم، ولی الان تمام انرژی‌ام روی استقلال است.

*بازی‌ها هفته به هفته است. اگر هفته بعد نتیجه نگیریم قطعاً روندمان نزولی می‌شود. هر هفته باید به سه امتیاز فکر کنیم، چون به ما در مسیرمان کمک می‌کند.

*تمام بازیکنانی که روی نیمکت هم هستند فوق‌العاده هستند و همه یک هدف داریم.

*همکاری با جواد نکونام عالی است! اگر از هر بازیکنی هم بپرسید این را می‌گوید. نکونام جزو پُرافتخارترین بازیکنان ایران بوده است و از او خیلی یاد می‌گیریم.

امید حامدی‌فر: صدرنشینی و برد استقلال از بازی من مهمتر است

*باعث افتخارم است که برای استقلال بازی کنم. مهمترین نکته این است که استقلال در صدر جدول است و تیم برنده شد. مهم نیست که من بازی کنم یا نکنم.

*وضعیت استقلال خیلی خوب است و از لحاظ تیمی و رفاقت فوق‌العاده هستیم. خدا را شکر توانستیم با این اتحاد به صدر جدول برسیم و امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد.

*بعد از هر سختی، آسانی وجود دارد. من هم توانستم بعد از گذراندن سختی‌ها برای تیمم مثمرثمر باشم. امیدوارم این موضوع ادامه‌دار باشد.

رضا میرزایی: نکونام درباره مسائل مالی وساطت کرد

*خدا را شکر که در بازی ۲ بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز مسابقه را گرفتیم. درباره مصدومیتم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایطم روز به روز در حال بهتر شدن است. حدوداً پنج ماه گذشته و یک ماه دیگر زمان لازم دارم.

*خدا به آقا جواد (نکونام) خیر بدهد، در مورد شرایطم امروز با او صحبت کردم و درباره بعضی مسائل پادرمیانی کردند و یکسری کار‌ها را انجام دادند.

*سرمربی استقلال درباره مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر پادرمیانی کرده. خدا خیرشان بدهد. چند بار در مدت مصدومیتم با من تماس گرفتند و به من گفتند بیا که تیم به تو احتیاج دارد و خیلی قوی‌تر از قبل برگرد.

*امروز نکونام گفت روز سه‌شنبه بیا که روی پای مصدومت باید تستی انجام بدهیم. تو باید کم کم کنار تیم تمرین کنید و کار را شروع کنید. البته الان به مدت دو هفته است که نرم دوی را شروع کردم.

روزبه چشمی: برخی جا‌ها در باشگاه استقلال باید بیشتر کار شود 

*از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم. بازی را خوب آغاز کردیم و به‌ویژه در نیمه اول، می‌توانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان بهتر استفاده کنیم. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

*بچه‌ها خسته شده بودند و در همان زمان خستگی است که نتایج رقم می‌خورد. ما ۹۰ دقیقه بازی کرده بودیم و نباید به‌خاطر غفلت یکی دو دقیقه‌ای گل می‌خوردیم.

*بازی به بازی جلو می‌رویم و تمام تلاش خودمان را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم.

*مشکلات که همچنان وجود دارد و همه، تمام توان خود را می‌گذارند. با این حال برخی جا‌ها باید بیشتر کار شود. این تیم و بازیکنان شایسته امکانات بیشتر و شرایط بهتر هستند. باید تلاش‌ها بیشتر شود.

*امروز در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کردم که مرادمند مصدوم شد و به خط دفاعی منتقل شدم. شرایط پس از جام جهانی ۲۰۲۲ برای من تغییر کرد و حاصل لطف خدا بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در هر پُست داشته باشم. خدا را شکر همه چیز خوب است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

*تیم نوجوانان ایران در جام جهانی مقابل برزیل کار بزرگی انجام داد. شکست برزیل، آن هم وقتی ۲ بر صفر از این تیم عقب می‌افتید، کاری بزرگ است و به عوامل تیم نوجوانان خسته نباشید می‌گویم.

آرش رضاوند: استقلال بازیکنی نگرفت که امتیازش کسر شود

*کاهش رقم قرارداد؟ ۱۰۰ درصد تعامل می‌کنیم و هیچ مشکلی نیست و در هفته آینده قطعا این اتفاق می‌افتد.

*یک بازی ۶ امتیازی را بردیم و دم هواداران گرم که تنهایمان نگذاشتند. یک بازی قشنگ بود و در آخر هم ما برنده بودیم.

*بعد از اول فصل که حاشیه‌های اطراف تیم بود، الان شرایط تیم آرام است و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم.

*من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

*صحبت‌های رامین رضاییان مبنی بر اینکه چهار امتیاز کسرشده از سپاهان باید برگردد؟ آن‌ها هم زحمت کشیدند و من نمی‌دانم این داستان برچه اساسی است. ما هم سر این داستان بازیکنان‌مان قراردادشان را کم کردند. سپاهانی‌ها هم حق دارند و زحمت کشیدند، ولی باید فصل قبل این کار را می‌کردند نه اینکه ابتدای فصل چنین تصمیمی می‌گرفتند. اگر فردا هم این اتفاق بیفتد حق ما پایمال می‌شود.

*کسر امتیاز از استقلال؟ ما خیلی بازیکن از دست دادیم، سیلوا، مهدی قایدی، محبی و عارف غلامی از تیم ما جدا شدند و بازیکنی را جذب نکردیم. ما دو بازیکن مانند آرمین و بلانکو را جذب کردیم. ما بازیکنی جذب نکردیم که از استقلال امتیاز کسر شود.

*رضاوند در پاسخ به این سؤال که «از عارف غلامی خبری دارد؟»، یادآور شد: واقعیت این است که خبری از عارف ندارم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که کنار ما باشد.

*الان خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی به بازی جلو برویم.

شجاع خلیل‌زاده: با فحاشی و بدون فحاشی هواداران استقلال را دوست دارم

*ابتدا به هواداران تراکتور که تا تهران و ورزشگاه آزادی آمدند، خسته نباشید می‌گویم. دست تک تک هواداران را می‌بوسم، اما آن چیزی که می‌خواستیم، نشد. ما فوتبال بهتری بازی کردیم، اما فوتبال همین است و نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد. روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم در صورتی که جریان بازی در دست تیم ما بود. این بازی نشد، امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم. 

*هواداران استقلال قابل احترام هستند. این در جریان بازی پیش می‌آید که به من فحاشی کنند. فحاشی انجام بدهند یا ندهند، در هر صورت هواداران استقلال را دوست دارم. فوتبال همین است دیگر و در زمین پیش می‌آید. الان من باید فحش بدهم؟ ما بازیکن هستیم و وظیفه ما انجام بازی درون زمین است. در ورزشگاه فحاشی و همه چیز هست، اما دوستان استقلالی زیاد داریم و برای ما عزیز هستند. باز هم از تراکتور‌های عزیز تشکر می‌کنم.

*تیم خوبی داریم، اما الان روی دور بدشانسی هستیم. حیف است واقعاً! جریان بازی واقعاً دست تیم ما بود و روی دو اشتباه بچگانه گل خوردیم. امیدواریم در بازی بعد جبران کنیم.

*شرایط خوب است و امیدوارم مردم حمایت کنند. تیم ملی با ازبکستان بازی خیلی سختی دارد. امیدوارم هواداران حمایت کنند که تیم ملی ایران و قلعه‌نویی موفق باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *