صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جام جهانی زیر ۱۷ سال| شاهکار بزرگ عبدی و شاگردانش مقابل قهرمان جهان/ برزیل مقابل ایران زانو زد

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۳۸۶۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدارش در جام جهانی زیر ۱۷ سال دست به کار بزرگی زد و برابر برزیل، قهرمان جهان به پیروزی دست یافت.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدارش در جام جهانی زیر ۱۷ سال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا به مصاف برزیل رفت که شاگردان حسین عبدی در پایان این دیدار جذاب، هیجان‌انگیز و دیدنی مقابل قهرمان دوره گذشته این مسابقات با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

گل‌ها: رایان ویتور (۲۸) و ابوالفضل زمانی (۲+۴۵ - گل به خودی) برای برزیل/ یعقوب براجعه (۵۴)، کسری طاهری (۷۰) و اسماعیل قلی‌زاده (۷۳) برای ایران.

این نتیجه در حالی رقم خورد که نوجوانان کشورمان ابتدا با حساب دو بر صفر از حریف نامدار و قدرتمند خود عقب افتادند، اما در ۲۰ دقیقه نسخه مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات را پیچیدند تا به یک پیروزی بزرگ و تاریخی مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های این دوره دست یابند. شاگردان حسین عبدی در نیمه دوم این دیدار با زدن سه گل پیاپی دست به کار بزرگی زدند و اولین پیروزی تاریخ فوتبال ما را مقابل برزیل به دست آوردند.

ایران با این نتیجه به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس (پیروزی ۱۰ بر صفر انگلیس مقابل نیوکالدونیا و برتری ۳ بر ۲ تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل) در رتبه دوم گروه C قرار گرفت و برزیل نیز با تفاضل گل بهتر در قیاس با نیوکالدونیا سوم شد.

۱- انگلیس ۳ امتیاز (تفاضل گل ۱۰+)، ۲- ایران ۳ امتیاز (تفاضل گل ۱+)، ۳- برزیل بدون امتیاز (تفاضل گل ۱-) و ۴- نیوکالدونیا بدون امتیاز (تفاضل گل ۱۰-)

ترکیب ایران:

آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلی‌زاده، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی (۷۵ - محمد عسکری)، ابوالفضل ذلیخایی (۴۶ - علیرضا همایی‌فرد) و ابوالفضل موردی (۴۶- کسری طاهری) (۷۵- رضا قندی‌پور)

قضاوت دیدار نوجوانان ایران - برزیل برعهده اسلوین براون از هندوراس بود. او در جریان این مسابقه به هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد و قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *