صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

ابوشریف: ملت فلسطین گزینه‌ای جز مقاومت ندارد

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۳۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه ملت فلسطین گزینه‌ای جز مقاومت ندارد، می‌گوید که رژیم صهیونیستی برای فرار از پیامد‌های جنگ غزه، به دنبال طولانی‌تر کردن آن است.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان می‎گوید که جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه جنایت علیه بشریت هستند.

جنایت علیه بشریت در غزه در جریان است

ابوشریف در توصیف شرایط غزه در پی دور جدید حملات رژیم صهیونیستی، گفت: جنایت‎های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان از روز نخست وجود داشت؛ این جنایت‎ها شامل محاصره اقتصادی و قطع آب، برق و سوخت می‌شود؛ این جنایت‌ها جنایت علیه بشریت هستند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ در هر ساعت تقریبا ۱۴ نفر شهید می‌شدند، اظهار کرد: اکنون اما در هر ساعت نزدیک به ۲۵ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی می‌شوند.

به گفته نماینده جهاد اسلامی، بر اثر حملات رژیم صهیونیستی نیز هزاران ساختمان تخریب شده‌اند که کار نجات افرادی را که زیر آوار مانده‌اند، سخت کرده چرا که همچنان بسیاری از افراد زیر آوار قرار دارند.

جنایت‌ها علیه غزه ترکیبی و غیرعادی هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه جنایت‌های غیرعادی در غزه در جریان است، بیان کرد: بیماری‌های همه‌گیر مانند وبا در غزه شیوع پیدا کرده است و بیمارستان‌ها در وضعیت وخیمی قرار دارند.

به گفته ابوشریف، بسیاری از بیمارستان‎های غزه از فعالیت خارج شده‌اند، تاکید کرد: جنایت‌های زیادی در باریکه غزه در جریان است.

فلسطین گزینه‌ای جز مقاومت ندارد

وی در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه ملت فلسطین گزینه‌ای جز مقاومت ندارد، تاکید کرد: مقاومت ادامه دارد و وضعیت مقاومت خوب است، اما ما از جهان و کشور‌های همجوار انتظار کمک‌های انسانی با هدف فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن را داریم.

صهیونیست‌ها برای فرار از پیامدهای جنایت‌های خود جنگ را ادامه می‌دهند

ابوشریف همچنین درباره چشم‌انداز جنگ غزه، اظهار کرد: افق جنگ در شرایط کنونی مشخص نیست و رژیم صهیونیستی در سایه حمایت غیرمعمول غرب دارای وقت برای حملات بیشتر است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سران سیاسی و نظامی رژیم صهونیستی پس از پایان جنگ شاهد محاکمه‌های داخلی خواهند بود، گفت: در نتیجه آن‌ها به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ هستند؛ همه شواهد نشان می‌دهد جنگ به سمت طولانی شدن می‎رود؛ متاسفانه روند جنگ به سمت آتش‌بس نمی‌رود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
ح ر
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
تنها راه آزادی و نجات ملک و ملت فلسطین از دست غاصبین فقط و فقط مقاومت و دادن خون وشهادت است .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *