صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار ۴۶ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵:۴۲
کد خبر: ۴۷۴۳۷۸۵
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در هشتاد و یکمین رویداد امید و افتخار، گفت: قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار ۴۶ درصد زیر قیمت بازار است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، آیین بهره‌برداری از دوبازار میوه و تره‌بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک صبح امروز شنبه (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲) در هشتاد و یک و مین رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

در این مراسم، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت:از همکاری شهردار منطقه ۱۷ برای همکاری تشکر می‌کنم. امروز دو پروژه افتتاح می‌شود و بازار شقایق با معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده است. پروژه شهید چراغی در منطقه ۱۷ نیز معماری آن براساس الگوی معماری ایرانی و اسلامی بود که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. شهرداری‌های جهان در موضوع غذای شهر احساس وظیفه می‌کنند. ما هیچ رقابتی با بخش خصوصی نداریم.

وی افزود: قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است. ما مکان‌هایی را برای عرضه میوه و تره‌بار ایجاد کردیم. به دنبال افزایش و ارتقای بخش نرم افزاری نسبت به سخت افزاری هستیم.

فصاحت در ادامه گفت: می‌خواهیم قیمت کالاها را بر اساس حذف واسطه‌ها کاهش دهیم و از شهردار محترم، معاونت محترم خدمات شهری و شورای شهر تشکر می‌کنم، شهرداری در موضوعات ورود کرده که وظیفه‌ای ندارد، اما سفره مردم برای ما مهم است.

فصاحت با اشاره به این موضوع که با بخش خصوصی رقابت نداریم و می‌خواهیم ظرفیت ورود بخش خصوصی را ایجاد کنیم، در همین راستا در کنترل قیمت لیمو ورود کردیم و به تقویت غرف‌هایی پرداختیم که در مدیریت قبلی مشکل داشتند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در ۶ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *