صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان کرمان آزادسازی ثروت ملی بود

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳:۳۶
کد خبر: ۴۷۴۳۷۴۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان کرمان در پی سفر رئیس دستگاه قضا به این استان گفت: تعیین تکلیف این اموال باعث آزادسازی ثروت ملی و حقوق مردم است.

حجت الله فیروزی در گفت‌وگو با میزان، با قدردانی از حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای برای انجام سفرهای استانی بیان داشت: از زمان تصدی وی بر مسند ریاست دستگاه قضا شاهد سازوکار جدیدی برای روان سازی امور مردم و تعیین تکلیف مشکلات موجود هستیم.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: رئیس دستگاه قضا با تدابیر به موقع به صورت میدانی به دنبال شناسایی مشکلات و تعیین راهکار برای حل آن است و سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به کرمان همچون دیگر سفرهای استانی سبب گره‌گشایی شده است.

وی گفت: تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان کرمان اقدامی قابل تقدیر است اما باید توجه کنیم این مشکلات در استان‌های دیگر نیز وجود دارد و لازم است به این دغدغه مردم در سراسر کشور توجه شود.

فیروزی با بیان اینکه توقیف خودروها و وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها و مستهلک شدن این وسایل براثر شرایط جوی باعث توقف سرمایه عظیمی از مردم می‌شود اظهار کرد: تعیین تکلیف این اموال باعث آزادسازی ثروت ملی و حقوق مردم است که به این واسطه مالک می‌تواند از آن استفاده کند و دیگر سرمایه سنگینش بلوکه نخواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *