صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

تعامل رئیس دستگاه قضا با مجمع نمایندگان استان‌ها کمک کننده حل مشکلات مردم است

۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۳۴۱۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس اول کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: رفع مشکلات اسناد املاک می‌تواند در میزان ورودی پرونده‌ها تاثیر مثبت داشته باشد گفت: تعامل رئیس دستگاه قضا با مجمع نمایندگان استان‌ها کمک خوبی برای حل مشکلات مردم است.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان کرمان بیان کرد: حجت‌الالسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در دوره ریاست خود و در قالب سفرهای استانی ارتباط خوبی با مجمع نمایندگان استان‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مجلس دارد و این تعامل کمک خوبی برای حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: حل مشکلات و معضلات مردم در بحث ثبت اسناد، تعارض مالکیت‌ها، بیرون بردن زندان‌ها از شهر که به رفاه و آسایش مردم کمک می‌کند و رسیدگی سریعتر به پرونده‌ها و اطاله دادرسی در دستور کار رئیس قوه قضاییه است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم بحث مالکیت‌ است گفت: داشتن تعارض در مالکیت، شفاف نبودن یا فقدان اسناد از دغدغه‌های مردم به شمار می‌رود که مایه اختلاف در محاکم قضایی و بخش مهمی از پرونده‌هاست.

کاظمی با بیان اینکه رفع مشکلات سند املاک می‌تواند در میزان ورودی و حل پرونده‌های این حوزه تاثیر مثبت داشته باشد اظهار کرد: وقتی شفاف و روشن اسناد مالکیت صادر شود کمترین مشکل را در حوزه املاک خواهیم داشت که گستره وسیعی از پرونده‌های دادگستری را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *