صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

غضنفرآبادی: حل مشکلات تعارض مالکیت در شهرستان بم اقدام بزرگی بود که مردم سال‌ها چشم‌انتظار آن بودند

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰:۴۵
کد خبر: ۴۷۴۳۰۶۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی سفر رئیس دستگاه قضا به کرمان را متفاوت عنوان کرد و گفت: مشکلات بیش از ۲۰ ساله تعارض مالکیت در شهرک‌های شهرستان بم و صدور اسناد رسمی اقدام بسیار بزرگی برای رفع مشکلات مردمی بود که سال‌ها منتظر این اقدام بودند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، درباره سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان بیان داشت: سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به این استان از این نظر سفر متفاوتی بود که تعداد زیادی از معاونین ارشد و روسای نهادهای مهم دستگاه قضا در آن حاضر بودند و هر کدام برای ماموریتی به شهرستان‌های این استان اعزام شدند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمع‌بندی‌ها در کرمان صورت گرفت و مشکلات شهرستان‌ها در جلسات بیان و مقرر شد هر مسئولی که به شهرستان‌های استان سفر کرده مشکلات قضایی و اقتصادی آنجا را پیگیری کند. برخی مشکلات دستگاه قضایی در شورای اداری استان مطرح و برخی نیز در تهران پیگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: در این سفر وضعیت وسایل نقلیه بلاتکلیف مانده در پارکینگ‌های استان بررسی و مشکلات بیش از ۲۰ ساله تعارض مالکیت در شهرک‌های شهرستان بم و صدور اسناد رسمی برای مردم با پیگیری دستگاه قضا برطرف شد و این اقدام حرکت بسیار بزرگی برای رفع مشکلات مردم آن منطقه بود که سال‌ها منتظر بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *