صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

تفویض اختیارات رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان کرمان نقش موثری در حل مشکلات استان خواهد داشت

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۲۸۸۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان را دارای دستاوردهای خوبی دانست و گفت: تفویض اختیارات رئیس دستگاه قضا به رئیس کل دادگستری استان کرمان می‌تواند به حل مشکلات استان کمک کند.

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان بیان کرد: سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به کرمان نظم خوبی داشت؛ ۳ ماه قبل کارشناسان با مراجعه به این استان مشکلات را احصا کردند و تقریبا ۳ الی ۴ روز قبل از سفر رئیس قوه قضاییه نیز معاونین ارشد در همه شهرستان‌های استان حاضر شدند و در ارتباط چهره به چهره با مردم صحبت کردند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس اظهار کرد: از نکات مثبت سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به کرمان این بود که وی وظایف خود را به رئیس کل دادگستری استان تفویض کرد و این موضوع می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات استان نقش بسزایی داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان دستاوردهای خوبی داشت گفت: بررسی مشکلات منطقه از جمله حل مشکلات تعارض مالکیت در شهرک‌های شهرستان بم و صدور اسناد رسمی برای مردم و تاکید بر سرعت بخشیدن به وضعیت وسایل نقلیه بلاتکلیف مانده در پارکینگ‌های استان از جمله این موارد است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *