صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشکیل گروه‌های جهادی از واحد‌های ثبتی برای حدنگاری و رفع مسائل ثبتی مناطق کم برخوردار جنوب استان کرمان

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۴۲۸۲۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از تشکیل گروه‌های جهادی حدنگاری مزین به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» جهت اعزام به مناطق جنوبی و کم برخوردار این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ سید مهدی هاشمی در شورای اداری ثبت اسناد و املاک استان  از تشکیل گروه‌های جهادی حدنگاری مزین به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» جهت اعزام به مناطق جنوبی و کم برخوردار این استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق قانون جامع حدنگار و تثبیت مالکیت متر به متر اراضی کشور، ترک فعل دستگاه‌های کم کار در حوزه حدنگاری به دادستانی اعلام می‌شود.

 هاشمی با اشاره به تحقق بیش از ۹۹ و نیم درصدی حدنگاری اراضی ملی و وضعیت رو به رشد صدور اسناد حدنگار اراضی کشاورزی در استان کرمان گفت: در زمینه حدنگاری اراضی و املاک مناطق کم‌برخوردار باید کار به گونه‌ای دنبال شود که هیچ هزینه‌ای به مردم تحمیل نشود.

وی ادامه داد: در این راستا از هر واحد ثبتی استان یک نفر نقشه‌بردار در قالب گروه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی به مناطق جنوبی استان اعزام می‌شوند تا نسبت به نقشه‌برداری جهادی و رایگان اراضی و املاک اقدام کنند.

 مدیر کل ثبت استان خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات ثبتی و در اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان، تا پایان سال در تمامی شهرستان‌های استان کرمان اداره ثبت اسناد و یا نمایندگی ثبتی ایجاد می‌شود.

وی افزود: بدین منظور در جریان سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناطق جنوبی استان، اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی جهت احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان عنبرآباد تخصیص یافته است.

هاشمی از همه دستگاه‌های متولی امر زمین و دارای وظایف تعیین شده ذیل قانون جامع حدنگار در استان خواست تا با تمام توان جهت انجام این تکلیف مهم با ثبت استان همراهی کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *