صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعزام تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال به مسابقات قهرمانی جهان در تایلند

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷:۱۳
کد خبر: ۴۷۴۲۲۴۱
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال پسر ایران روز یکشنبه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم تایلند خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه در شهر روی ات تایلند برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

۲۸ تیم با توجه به رنکینگ سهمیه دریافت کرده و به صورت مستقیم وارد مسابقات خواهند شد که تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران هم جزء این تیم‌هاست و ۴ تیم دیگر هم پس از موفقیت در مرحله مقدماتی مجوز حضور در مسابقات را خواهند یافت.

حنیف چوگان، مهدی علیزاده، محمد مهدی رضایی، توحید حق پناه، حبیب ناصری و علی قربان پسندی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال هستند که تمرینات خود را از تاریخ ۶ بهمن ماه آغاز کرده‌اند و اردوی آن‌ها متصل به اعزام خواهد بود.

البته از میان این بازیکنان حبیب ناصری و علی قربان پسندی تیم اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان این رده سنی خواهند بود و پرویز فرخی به عنوان سرمربی و امید مهتاب به عنوان سرپرست این تیم را در تایلند همراهی خواهند کرد.

حنیف چوگان، مهدی علیزاده، محمد مهدی رضایی، توحید حق پناه هم جزء تیم‌های رزرو اول و دوم هستند که در صورت نیاز به مسابقات اعزام خواهند شد.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۸ به تایلند اعزام خواهند شد و ۱۰ صبح روز بعد به شهر برگزاری مسابقه خواهند رسید. بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات در محل برگزاری مسابقه خواهند بود تا تمرین کنند و با آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *