صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکل ۱۸ هزارو ۵۰۰ خانوار در ۱۱ تعاونی مسکن استان آذربایجان غربی حل شد

۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۴۱۶۹۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حل مشکل ۱۸ هزارو ۵۰۰ خانوار در ۱۱ تعاونی مسکن با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در چهارمین جلسه بررسی مشکل تعاونی‌های مسکن استان گفت: همکاری‌ها و هماهنگی‌های بسیار خوبی در مجموعه‌های قضایی و اجرایی استان برای حل مشکل چندین ساله تعاونی‌های مسکن استان شکل گرفته است و بیش از ۱۸ هزارو ۵۰۰ خانوار در ۱۱ تعاونی مسکن مشکلاتشان حل و تعیین تکلیف شدند.

عتباتی با بیان اینکه اعضای برخی از این تعاونی‌ها بیش از ۲۰ سال بود که بلاتکلیف مانده و مشکلات بسیاری را متحمل شده بودند که با همت و تلاش تمام مجموعه‌ها این مشکلات مرتفع شدند که این امر موجب کاهش اختلافات و در نتیجه کاهش ورود پرونده‌های قضایی در این بخش را به دنبال خواهد داشت.

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی همدلی و همکاری سیستم قضایی و دستگاه‌های اجرایی را در حل مشکلات تعاونی‌های مسکن بسیار موثر دانست و گفت: با برگزاری ۴ جلسه فنی و کارشناسی در طول یکسال گذشته بالغ بر ۷۴ هزار نفر در ۱۱ تعاونی مسکن مشکلاتشان حل شد و باید مابقی شهرستان‌ها هم اینگونه حل و رفع شود.

وی به افزایش نظارت‌ها تاکید کرد تا دیگر شاهد اینگونه مشکلات برای شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *