صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

مسجدی: بدون شهدا هیچ مدالی در کار نبود + فیلم

۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۴۱۰۹۲
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: در ماده پرتاب دیسک هم سوم شدم که البته هدف اصلی‌ام کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بود

خبرگزاری میزان - رشید مسجدی پس از کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۳ بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: در این مسابقات در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه شرکت کردم که رقابت‌های پرتاب وزنه اهمیت بیشتری داشت، چون المپیکی است و خدا را شکر توانستم رکورد آسیا را ارتقا دهم. در این ماده هم صاحب مدال طلا شدم و هم برای حضور در مسابقات پیش رو خودم را محک زدم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان با اشاره به کسب مدال برنز پرتاب دیسک گفت: در ماده پرتاب دیسک هم سوم شدم که البته هدف اصلی‌ام کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بود و خدا را شکر نتیجه گرفتم و مبارک مردم شریف ایران باشد.

وی ادامه داد: حس قابل وصفی نیست، چون تمرین زیادی می‌کنیم و در مسابقات مدال می‌گیریم و رکوردشکنی می‌کنیم. حس خیلی قابل قبولی از خودمان داریم و اینکه می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم بسیار مهم است.

مسجدی با اهدال مدال طلای خود به شهدای دفاع مقدس گفت: مدال مسابقات جهانی خود را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کردم و این مدال را هم به شهدا تقدیم می‌کنم. مدال‌های بعدی خودم را هم به شهدا اهدا می‌کنم، چون مدیون شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم که اگر آن‌ها نبودند قطعاً نمی‌توانستیم در این مسابقات حضور داشته و رکوردشکنی کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *