صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گزارش|

لیگ قهرمانان آسیا| یورش سرخ‌پوشان به استقلال برای تصاحب صدرِ گروه مرگ

۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۰۷۹۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس در‌حالی در سومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان است که پیروزی در این دیدار شانس قرمز‌ها برای صعود به مرحله بعد را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

خبرگزاری میزان - هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای ۲ نماینده ایران که روز گذشته(دوشنبه) مقابل حریفان ازبکستانی صف آرایی کردند روز تلخ و شیرینی بود. سپاهان توانست با ۳ گل آلمالیق را در خانه‌اش شکست دهد و نساجی هم با وجود اینکه یک بر صفر از نوبهار پیش بود پس از اخراج حردانی کامبک خورد و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریفش شد. 

این پایان کار نمایندگان ایران نیست و امروز (سه‌شنبه، ۲ آبان ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ پرسپولیس ایران در تهران پذیرای استقلال تاجیکستان خواهد بود که در ادامه گزارش به این بازی حساس خواهیم پرداخت: 

پرسپولیس ایران – استقلال تاجیکستان؛ سرخ‌پوشان در تلاطم دومین پیروزی در گروه مرگ 

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از یاعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت، دیداری که محند قاسم قضاوت آنرا بر عهده خواهد داشت. 

پرسپولیس در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. سرخپوشان در دومین دیدار برابر الدحیل قرار گرفتند و یک بر صفر در خانه این حریف به پیروزی رسید. 

حالا پرسپولیس پیش از این بازی خانگی برابر استقلال تاجیکستان ۳ امتیاز دارد و باید تلاش کند قبل از بازی حساس با النصر در عربستان امتیازات مهم را جمع آوری کند. استقلال تاجیکستان هم با یک شکست و یک تساوی در قعر جدول گروه است. 

پرسپولیس که از ۲ بازی قبلی‌اش ۳ امتیاز گرفته، حالا و در شبی که بعد از مدت‌ها هوادارانش را در یک بازی آسیایی در ورزشگاه آزادی خواهد دید به چیزی جز ۳ امتیاز مقابل حریف تاجیکستانی‌اش فکر نمی‌کند تا با خیالی راحت‌تر، در انتظار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

شاگردان گل‌محمدی پیش از این، یکبار با استقلال تاجیکستان بازی کرده‌اند. در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم در دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس با گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی میزبانش را شکست داد. 

وحید امیری، پورعلی گنجی و میلاد سرلک غایبان پرسپولیس در این دیدار خواهند بود. مهدی ترابی دیگر بازیکن پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر این تیم را از دست داده بود با گذراندن دوران نقاهت به این دیدار خواهد رسید. 

پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب ۲ پیروزی شده است و از این رو با روحیه و انرژی مضاعف به مصاف نماینده تاجیکستان خواهد آمد. 

یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند که مسیر سختی برای صعود به مرحله بعدی دارد و برای اینکه این امر محقق شود محکوم به برد مقابل استقلال تاجیکستان هستند. بازیکنان پرسپولیس به خوبی راه پیروزی مقابل استقلال را یاد گرفته‌اند و باید منتظر ماند و دید آیا می‌توانند مقابل استقلال تاجیکستان دبل کنند یا خیر. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *