صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از محصولات شرکت‌های دانش بنیان

۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹:۱۲
کد خبر: ۴۷۴۰۷۴۰
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سفر به استان آذربایجان غربی ضمن افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت و ساختمان جدید معاونت تحقیقات دانشگاه ارومیه، از حمایت این معاونت در جهت پیشرفت و گسترش محصولات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، یونس پناهی در آیین افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه حضور یافت و سپس از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این مرکز بازدید به عمل آورد و در جریان تولیدات و محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از نخبگان پژوهشگر فعال در این مرکز، از حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در جهت پیشرفت و گسترش محصولات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ادامه بازدید‌های استانی خود از پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی و آزمایشگاه جامع تحقیقات بازدید به عمل آورد. در این بازدید فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و امکانات مورد نیاز به اطلاع دکتر پناهی رسانده شد.

افتتاح ساختمان جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز یکی دیگر از دستاورد‌های این سفر بود.

وی در نشستی با اعضای هیات علمی سرآمد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه حضور یافت که در این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منعقد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *