صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

اورسجی: بازیکن‌سالاری در تیم ملی کبدی بانوان را تکذیب می‌کنم/ خانه‌تکانی اساسی در بازیکنان و کادرفنی انجام می‌شود

۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۰۵۸۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون کبدی گفت: علی‌رغم اینکه نتیجه خوبی در بخش بانوان در بازی‌های آسیایی نگرفتیم و من هم ناراضی هستم، اما واقعا هیچ‌ بازیکن‌سالاری نبوده است. 

عباس اورسجی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به شایعاتی در مورد وجود بازیکن‌سالاری در تیم کبدی بانوان و تاثیر آن در نتایج این تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: لازمه کسب موفقیت در ورزش حرفه‌ای کار تیمی است و همواره تمرکزم در سال‌های اخیر استفاده از نظرات درست و انتقادات به جا بوده تا از این نقد‌ها در جهت بهبود کبدی ایران بهره ببرم. قطعا و یقینا هرگونه بازیکن‌سالاری در تیم‌ملی بانوان را تکذیب می‌کنم و واقعا وقتی سرمربی یک تیم از کشور خارجی است، حواشی مربوط به استفاده از بازیکنان یک شهر یا قومیت خاص مطرح نمی‌شود.

*مجبور بودیم طبق نظر سرمربی به بازیکنان دوره قبل در جاکارتا اعتماد کنیم

وی افزود: تا حد زیادی دلیل ناکامی تیم ملی کبدی بانوان، عدم حضور این تیم در مسابقات مختلف به مدت ۲ سال آن‌هم به خاطر بیماری کرونا بود که بزرگترین ضربه را از این بازی نکردن، خوردیم. اگر در ۲ سال اخیر امکان برگزاری و حضور در مسابقات بود، قطعا نفرات جدیدتر و جوان‌تری به تیم ملی تزریق می‌شدند، اما مجبور بودیم طبق نظر سرمربی به بازیکنان دوره قبل در جاکارتا اعتماد کنیم و وظیفه فدراسیون هم حمایت از بازیکنان و کادرفنی است که به نظرم در حد توان‌مان بهترین شرایط اردویی را ایجاد کردیم.

رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر استقلال کادرفنی در انتخاب نفرات، گفت: معمولا پس از ناکامی هر تیمی، چنین صحبت‌هایی پس از باخت از سوی بازیکنان خط خورده مطرح می‌شود، اما ما در هر مرحله به نظرات کادرفنی احترام گذاشتیم و هیچ دخل و تصرفی در انتخاب بازیکنان نداشتیم. علی‌رغم اینکه نتیجه خوبی در بخش بانوان نگرفتیم و من هم ناراضی هستم، اما واقعا هیچ‌بازیکن‌سالاری نبوده است. 

*علاوه بر تغییرات کامل در کادرفنی، ۹۰ درصد بازیکنان تیم بانوان تغییر می‌کنند

وی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و بازیکنان، اظهار کرد: کاملا قبول دارم که باید یک خانه‌تکانی اساسی در بازیکنان و همچنین کادرفنی تیم ملی کبدی بانوان ایجاد شود و مطمئنا در آینده‌ای نزدیک علاوه بر تغییرات کامل در کادرفنی، احتمالا ۹۰ درصد بازیکنان تیم بانوان تغییر خواهند کرد. این را هم یادآوری می‌کنم که تیم‌های رقیب‌مان هم برای تفریح به مسابقات نمی‌آیند و همه تیم‌ها با برنامه می‌آیند. من هم قبول دارم که عدم تمرکز کادرفنی و میانگین سنی بالای تیم ملی کبدی بانوان در نتایج اخیر تاثیرگذار بود.

اورسجی در پایان درباره حواشی مربوط به حضور غزال خلج، بازیکن باتجربه تیم ملی کبدی بانوان با رباط پاره در بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: چنین چیزی امکان ندارد، زیرا فدراسیون پزشکی ورزشی از تمام بازیکنان پیش از اعزام به هانگژو تست گرفت و اگر چنین چیزی بود قطعا ممانعت می‌شد، چنانچه آتنا مددی به دلیل پارگی رباط و آزاده صیدی به دلیل شکستگی دست از لیست خارج شد و تعارفی با بازیکنان نداشتیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *