صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مقانلو: نسل جدیدی در تکواندو ساختم/ سرمربی بعدی کار راحت‌تری دارد/ با ماندنم تیم ملی ضربه می‌خورد

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۰۲۸۹
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو گفت: قبل از ورود به تیم ملی چند بازیکن رنکینگ به من تحویل دادند و اکنون چند بازیکن در رنکینگ حضور دارند؟

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با میزان، درباره قطع همکاری با فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با اینکه زمان برای من در تیم ملی تکواندو محدود بود، اما در این ۱۵ ماه نسل جدیدی ساختم. مثل اینکه در طالع من نوشته شده است که هر موقع به تیم ملی می‌آیم باید نسلی را تغییر بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از ورود به تیم ملی چند بازیکن رنکینگ به من تحویل دادند و هم اکنون چند بازیکن در رنکینگ حضور دارند؟ تیم خوب و جنگنده‌ای ساختم که آینده تکواندوی ایران را این تیم رقم خواهد زد. قطعاً سرمربی بعدی تیم ملی، کار راحت‌تری نسبت به من دارد.

سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه از کسی دلگیری ندارد، عنوان کرد: گلایه و شکایتی از کسی ندارم، اما تفکراتم با برخی‌ها همسو نبود و همین موضوع باعث شد که فکر کنم با باقی ماندنم تیم ملی ضربه می‌خورد. به خاطر همین کنار رفتم. در این مدت از دوستانی که کنارم بودند، حتی منتقدانی که سازنده مرا نقد کردند، تشکر می‌کنم، اما عده‌ای منافع‌شان در تخریب بیژن مقانلو بود.

مقانلو در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آینده تکواندوی ایران به بهترین شکل رقم بخورد و علاوه کسب سهمیه، مدال بازی‌های المپیک را هم بگیریم، چون شرایط تکواندو ایران به گونه‌ای است که می‌توانیم در المپیک مدال‌آوری کنیم. ملی‌پوشان تا آغاز بازی‌های المپیک باتجربه‌تر می‌شوند و می‌توانند در المپیک طلسم دو دوره ناکامی را بشکنند. برای تکواندوی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و همیشه یک هوادار خواهم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *