صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشکیل شورای تامین استان بوشهر با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح 

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۰۱۱۹
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سفر به استان بوشهر تاکید کرد که این استان و یکی از استان‌های مهم در ذخایر استراتژیک گاز و نفت است.

خبرگزاری میزان – شورای تامین استان بوشهر به میزبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان ضمن تسلیت شهادت عده‌ای از شهروندان غزه و محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: خشم مردم مظلوم فلسطین و زنان و کودکان غزه دامن ناپاک رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و این سفاکان خون آشام در باتلاقی که برای خود ایجاد کرده اند گرفتار شده و نابود خواهند شد.

وی با اشاره به وجود ذخایر مهم این استان و اهمیت آن برای کشور گفت: استان بوشهر دارای ۷۰۷ کیلومتر مرز مستقیم که با احتساب جزایر، به ۹۲۷ کیلومتر مرز، به آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌رسد و یکی از استان‌های مهم در ذخایر استراتژیک گاز و نفت می‌باشد.

پورخاقان در ادامه با بیان اهمیت استان بوشهر از لحاظ مراکز تولید و صادرات نفت و گاز و انرژی هسته‌ای خاطر نشان کرد: امروز پارس جنوبی، خارک، نیروگاه هسته‌ای بوشهر و حدود سی مرکز کارخانه پتروشیمی نقش بسزایی در رفع بیکاری در استان بوشهر و کشور ایفا می‌کند.

این مقام عالی قضایی همچنین حضور نیرو‌های مسلح را موجب قوام شورای تامین و زمینه ساز اتخاذ تصمیمات مهم و منطبق با واقعیت دانست و گفت: با توجه به اهمیت مراکز فوق الذکر، وظیفه نیرو‌های مسلح و اطلاعاتی در کشف توطئه‌ها و حفظ امنیت این مراکز و کارشناسان آن بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های استاندار بوشهر در رفع موانع تجاری لنج داران با کشور‌های همسایه خاطر نشان ساخت: اخذ مجوز از سوی استاندار بوشهر جهت انجام تک سفر‌های تجاری لنج داران استان به کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس، موجب کاهش قاچاق و رونق تجارت بین لنج‌داران منطقه شده است.

همچنین در این جلسه احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در استان بوشهر از وحدت و همدلی بین یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح در استان و اقدامات سازنده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *