صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۷۱۹ سند مالکیت حدنگاری واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان  واگذار شد

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳:۳۳
کد خبر: ۴۷۴۰۰۸۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
اسناد مالکیت حدنگاری یک هزار و ۷۱۹ واحد صنعتی و تولیدی در ۴ شهرک صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واگذار شد.  

خبرگزاری میزان- حسن بابایی در مراسم واگذاری اسناد مالکیت حدنگاری یک هزار و ۷۱۹ واحد صنعتی و تولیدی در ۴ شهرک صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، با بیان اینکه با صدور این اسناد ظرف مدت یک‌ماه و با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان ثبتی صادر شده است، اظهار کرد: این اسناد صادره در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در تحقق شعار سال و حمایت از تولید صادر شده است؛ این اقدام با جدیت و در سراسر کشور تداوم خواهد یافت.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود ۴۵ درصد از واحد‌های تولیدی و صنعتی غیرفعال در کشور با مشکل نقدینگی مواجه هستند که صدور این اسناد پشتوانه مناسبی جهت بهره‌مندی آن‌ها از تسهیلات بانکی و بازگشت به چرخه تولید است. 
 
 کلنگ زنی احداث ساختمان جدید ادارات ثبت خمینی شهر، جنوب شرق اصفهان و نیاسر 

رئیس سازمان ثبت همچنین در این سفر با حضور در شهرستان خمینی شهر، کلنگ احداث ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خمینی‌شهر و جنوب شرق اصفهان را بر زمین زد.

در این برنامه که حجت‌الاسلام والمسلمین نقدعلی، نماینده مردم این شهرستان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، غلامرضا امیدی معاون راهبردی توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، مقرر شد ساختمان جدید ثبت خمینی‌شهر در سه طبقه و در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۷۲ متر از محل اعتبارات سازمان ثبت و سایر منابع و در صورت حمایت مسئولان محلی با اقدامی جهادی و ظرف مدت چندماه احداث شود.

معاون رئیس قوه قضاییه همچنین در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک خمینی‌شهر، ضمن بررسی عملکرد این اداره، به درخواست‌های مراجعان نیز رسیدگی کرد.

در این بازدید یکی از مراجعان که جهت پیگیری دریافت سند رسمی ملک خود که ماه گذشته در قالب قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی به جریان افتاده بود، با ابراز خوشحالی از دریافت سند رسمی این ملک طی روز‌های آینده گفت: همیشه دغدغه گم‌شدن مدارک و اسناد عادی و از دست دادن ملک خود را داشتیم که با دریافت سند رسمی و تسهیل شرایط آن، ضمن ایجاد آرامش و رفع دغدغه ها، همچنین از مزایای این سند برای دریافت وام بانکی نیز استفاده می‌کنیم.

 ساختمان جدید اداره ثبت منطقه جنوب شرق اصفهان (بهارستان) نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار ۴۴۰ متر و زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک نیاسر نیز در زمینی به مساحت ۹۱۳ متر مربع و زیربنای ۴۰۰ متر احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *