صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۸ درصد فوتی‌های تصادفات در شب صرفا به دلیل نقص روشنایی است

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۷۴۰۰۷۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران گفت: در راستای پیگیری مصوبات شورای راهبری کاهش تصادفات با بررسی‌های کارشناسی مشخص شد ۱۸ درصد از فوتی‌های در شب صرفا به دلیل نقص روشنایی بوده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ در راستای پیگیری مصوبات شورای راهبری کاهش تصادفات و تاکید استاندار تهران مبنی بر رفع نقاط حادثه خیز و کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات، مشکلات و خاموشی معابر درون شهر تهران بررسی شد.

با توجه به تحلیل آماری، در سال ۱۳۹۹ از تعداد ۵۷۸ نفر فوتی، ۴۷ درصد در شب و در سال۱۴۰۰ از ۵۴۹ نفر ۴۳ درصد در شب و در سال۱۴۰۱ از ۵۳۸ نفر ۴۵ درصد در شب اتفاق افتاده است.

ابوالفضل دربانی دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران اظهارداشت: با بررسی‌های کارشناسی ۱۸ درصد از فوتی‌های رخ داه در شب صرفا به دلیل نقص روشنایی بوده است.

وی افزود: در این جلسه نقاط فاقد روشنایی و پرمخاطره از جهت نقاط حادثه‌خیز توسط نماینده راهور و شهرداری اعلام و قرار شد با تشکیل کارگروه با حضور نماینده راهور، شهرداری و توزیع برق تهران بزرگ با محوریت فرمانداری تهران از نقاط بازدید و طی بازه زمانی یک ماه برنامه عملیاتی اعم از هزینه‌ایی و زمانی جهت روشنایی معابر به دبیرخانه شورای ترافیک اعلام تا گزارش نهایی در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات ارائه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *