صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان نظام پزشکی: وزارت خارجه زمینه حضور امدادگران و داوطلبان را در مصر فراهم کند

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۳۹۸۸۳
رئیس زاده گفت: وزارت امور خارجه زمینه حضور امدادگران، داوطلبان و تیم‌های پزشکی را در مصر و اردن فراهم کند تا به مردم غزه خدمات درمانی ارائه کنند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی در اجتماع امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در میدان فلسطین گفت: در جلوی چشمان بهت زده مردم دنیا قومی وحشی و درنده خو و فارغ از خصائل انسانی در غزه حمام خون به راه انداخته‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: تمام خانواده‌های فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی عزیزان خود را از دست داده‌اند، ولی هنوز جهانیان در برابر این حمله وحشیانه سکوت کرده‌اند. اشک و آه و بغض امروز مردم ایران شبیهه به صبح شهادت سردار قاسم سلیمانی است.

به گفته این مقام مسئول؛ با پدیده‌ای فراتر از نسل کشی در فلسطین رو به رو شده ایم و نقاب سال‌ها شعار حقوق بشر مدرن غرب امروز از هم فروپاشیده شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: در این روز‌ها امدادگران هدف قرار داده شدند، به آمبولانس‌ها شلیک شد و بیمارستان‌ها مورد حمله قرار گرفتند. در حال حاضر اوضاع بهداشت و درمان در غزه از هم فروپاشیده و ۵۰ هزار زن باردار در غزه نیازمند خدمات درمانی هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: جنایت بی‌مرز رژیم صهیونیستی نیازمند مقاومت بی مرز و حمایت بی مرز است. امروز قدرت روایت و منطق قدرت برای آگاهی مردم مهم است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه زمینه حضور امدادگران، داوطلبان و تیم‌های پزشکی را در مصر و اردن فراهم کند تا به مردم غزه خدمات درمانی ارائه کنند. همکاران ما در سراسر دنیا برای امدادرسانی به مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *